İzmir’de Dijital Reklam Ajansı Nasıl Seçilmelidir?
Selamlar sizlere bu yazımda İzmir Dijital Reklam Ajansı Nasıl Seçilmelidir bu konu hakkında elimden geldiği kadarıyla bilgiler vermeye çalışacağım. İyi bir ajans veya uzman seçimi sizi her zaman başarıya götürecek ilk adımdır. Cebini doldurmayı ilke edinmiş ajans veya uzman seçimleri size hem vakit kaybı hemde maddi olarak zarara uğratacaktır. Bu yüzden işletmeler İzmir Dijital Reklam Ajansı seçimi nasıl yapmalıdırlar, seçim yaparken nelere dikkat etmesi gerektiği hakkında bilgiler vereceğim. Başlayalım…
İzmir’de Dijital Reklam Ajansı
Şeffaflık
Öncelikle ajans seçimi yaparken karşı tarafın şeffaf davrandığına emin olmaya çalışın. Size hayal satmaya çalışan kişi ve şahıslardan kesinlikle uzak durun.
İletişim
İletişim kurarken karşı tarafın satış pazarlamacı veya satış danışmanı değil dijital pazarlama uzmanı veya dijital reklam uzmanı olduğuna emin olun. Satış pazarlamacı ve satış danışmanları size hayaller vaat ederek vermiş olduğu hizmeti abartarak satmaya çalışırlar. Her ne kadar onların mesleğinin amacı oda olsa siz iyi bir hizmet istiyorsanız hizmet veren kişiyle iletişim kurmanız sizi daha çok başarıya ve bilgiye götürecektir.
Ulaşabilirlik
Size her zaman yakın olan ajansları tercih etmeye özen gösterin. Tercih ettiğiniz ajansın telefon veya mail ile sürekli olarak ulaşabilir olduğuna emin olmaya çalışın.
Deneyim
İşletmenizin reklamlarını yönetecek ajansın ve uzmanın sertifikalı kişiler tarafından uzman ve deneyimli olduğuna emin olun.
Ücretlendirme
Piyasada görmüş olduğum pazarlama stratejilerinden siz işletme sahiplerini bilgilendirmek isterim. Öncelikle şunu kesin olarak bilin hiçbir ajansın Google ile bir bağı yoktur. Sadece Google belli bir harcama bütçesi ve sertifikalı ajanslara Partner Rozeti vermektedir. Bu rozet ajansa sadece promosyon kodları gibi avantajlar sunmaktadır. Size ücretsiz reklam verebildiğini iddia eden ajanslar size yalan söylemektedir.
Peki Nasıl?
Google reklamları AdWords paneli üzerinden yayınlanır ve bu panelde her şey şeffaftır bazı ajanslar bu paneli kendi web sitesine yazılım yazdırarak birleştirmektedir. Bu sayede hizmet alan müşterilere Google Ads paneli yerine kendi panelini göstermektedir. Peki Asıl Soru? Ajans veya uzman sizin bütçenizden ne kadar reklamlara harcıyor ne kadar kendine alıyor? işte burası tam bir çıkmaz. Ajans sahibi isterse sizin bütçenizin %50 harcayıp size sunduğu panelde hepsinin harcanmış olarak gösterilmekte. Bu yüzden her zaman şeffaf uzman veya ajanslarla çalışarak daha çok verim alabilirsiniz. Şeffaf ajanslar veya uzmanlar genelde %20 komisyon bedeli alarak sizlerle AdWords paneli paylaşmakta. Bu sayede adwords reklamlarına ne kadar harcama olduğunu net olarak görebilmektesiniz.
Sizde hemen şeffaf bir dijital reklam ajansı hizmet almak isterseniz. İlgili bağlantıdan detaylı hizmet sayfamızı inceleyebilir veya direk Google sertifikalı İzmir Dijital Pazarlama Uzmanı Ümit YILMAZ ile iletişime geçebilirsiniz. Türkiye‘de 81 ilde hizmet vermekteyiz. Ana ofisimiz İzmir’de bulunmaktadır. İzmir’in aşağıdaki ilçelerinde de sürekli olarak hizmet vermekteyiz.
Aliağa | Cumaovası(Menderes) | Kiraz |
Balçova | Dikili | Konak
Alsancak |
Bayındır | Foça | Menemen |
Bayraklı | Gaziemir | Narlıdere |
Bergama | Güzelbahçe | Ödemiş |
Beydağ | Karabağlar | Seferihisar |
Bornova | Karaburun | Selçuk |
Buca | Karşıyaka | Tire |
Çeşme | Kemalpaşa | Torbalı |
Çiğli | Kınık | Urla |