İnternet Reklam Modelleri

Firmanıza en çok kazandıran internet reklam modellerini seçelim bu sayede satışlarınızı doğru reklam kanallarından değerlendirip boşa para harcamayın.
Google Reklamları (ADS)
Google reklamları ile Google arama motorunda arama yapan potansitel müşterilere markanızın ürününü, hizmetini en düşük bütçelerde gösterimlerini sağlıyor ve satış hedeflerinizi gerçekleştiriyoruz.
Detaylar
Facebook
Facebook reklamları ile marka itibarı ve markanızın ürününü, hizmetini en düşük maliyetlerle profesyonel ekibimiz ile reklam yönetiminizi gerçekleştiriyoruz. Markanızı Facebook'ta zirveye çıkarıyoruz.
Detaylar
Youtube
Youtube reklamları ile artık dijital mecralarda video ve görüntülü reklamlarınızı milyonlarca kişiye en düşük maliyetlerde ulaştırıyoruz.
Detaylar
Linkedin
Linkedin reklamları ile markanızı iş hayatındaki kişilere ulaştırıyoruz. Kurumsal markanızın bilinirliği artmış ve satış hedeflerinize ulaştırıyoruz.
Detaylar
Sahibinden
Yeni piyasada var olmuş olan sahibinden reklamları ile markanızı reklamlarını tasarlayıp ilanlar arasında gösterimlerini sağlıyoruz ve geri dönüş elde ediyoruz.
Diğer Kaynaklar
Mynet, Hürriyet, Takvim, Sabah, Fanatik, Posta, Ekşi Sözlük, iddia, Fotomaç, Shiftdelete, Webtekno. Pcnet gibi yayın yapan milyonlarca ziyaretçisi olan platformlarda reklamlarınızı yayınlayalım.
Google Express (Business)
Google Express reklamları ile işletmenizi istemiş olduğunuz anahtar kelimelerde haritalar bölümünde üst sıralara taşıyor ve telefon aramaları, web sitesi tıklamaları, ürün satışı gibi işlevleri arttırıyoruz. İşletmenizi harita reklamlarında zirveye çıkarıyoruz.
Instagram
Instagram reklamları ile milyonlara ulaşmak çok kolay, reklamlarınızı olabilecek en düşük maliyetlerde en verimli reklam kampanya yönetiminizi gerçekleştiriyoruz. Böylelikle markanızı Instagram'da zirveye çıkarıyoruz.
Detaylar
Twitter
Twitter reklamları ile markanızın sosyal medyadaki varlığını hissettiriyoruz. Hizmetinizi, ürününüzü sosyal medyada varlığını haberdar ediyoruz.
Detaylar
Skype
Skype reklamları ile markanızın reklamlarını skype uygulamasında tasarlamış olduğumuz görseller ile masaüstü ve mobil cihazlarda yayınlıyoruz.
Snapchat
Snapchat reklamları ile markanızın reklamlarını mobil cihazlarda hikayelerde gösterip web site geri dönüşümleri elde ediyoruz.

İnternet Reklam Paketleri

Profesyonel İşletmeler
Profesyonel İşletmeler
  • Google AdWords
  • Google Express
  • Facebook
  • İnstagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Linkedin
  • Skype
  • Sahibinden
  • Snapchat
  • Diğer Reklam Kaynakları

Kurumsal İşletmeler
Kurumsal İşletmeler
  • Google AdWords
  • Google Express
  • Facebook
  • İnstagram
  • Twitter
  • Youtube
  • X
  • X
  • X
  • X
  • X

Küçük İşletmeler
Küçük İşletmeler
  • Google AdWords
  • Google Express
  • Facebook
  • İnstagram
  • X
  • X
  • X
  • X
  • X
  • X
  • X

Etkileşim & Geri Dönüşler
İnternet reklamları sektöre göre değişkenlik gösterse de en çok geri dönüş alan reklam mecraları yandaki gibidir.
Google 90%
Facebook 70%
Instagram 70%
Youtube 60%
Marka Analiz
Ücretsiz kurumsal markanızı analiz edip teklif sunalım.
Merak Ettikleriniz

Youtube'da Bizi Takip Edin

Sosyal Medya Hakkında En Güncel Bilgilere Ulaşmak İçin Youtube Kanalımızı Takip Edin.

Instagram'da Bizi Takip Edin

Blogumuzdan Yazılar

  • Sosyal Medyada İçerik Paylaşımının Püf Noktaları

    Kasım 20, 2020
    Sosyal medyada içerik paylaşırken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar vardır. Bu yazımızda içerik paylaşımında nelere dikkat etmeliyiz, içerik paylaşımı nasıl olmalı, doğru hedef kitleye nasıl ulaşabiliriz gibi konuların püf noktalarından bahsedece...

    Devamını Oku..

  • SEO İçin Anahtar Kelime Araştırması Nasıl Yapılır?

    Kasım 6, 2020
    Anahtar kelime araştırması nasıl yapılır? Anahtar kelime araştırması, ücretli veya ücretsiz birçok yoldan yapılabilir. Bir web siteye SEO temelleri atılırken her şeyden önce anahtar kelime araştırması yapılması gerekir. Kilit noktası içerik olan SEO ...

    Devamını Oku..

  • Growth Hacking Nedir?

    Kasım 2, 2020
            Growth Hacking,   yeni bir iş modelinin kullanıcılara ulaşabilmesi adına yüksek analiz sağlayacak planlı büyüme stratejisinin geliştirilmesi ve gerekli planların yapı...

    Devamını Oku..

  • 2020 İçerik Stratejinizde Odaklanmanız Gereken Trendler

    Ekim 23, 2020
    İçerik stratejisi; içeriklerinizin planlanması, plana göre oluşturulması, yayına alınması, yönetilmesi ve geri dönütlerin alınarak geliştirilmesi sürecini ifade eder. İçeriği salt sayfadaki metinler olarak algılamak yanlıştır. Web sayfalarınızda ya d...

    Devamını Oku..

  • Robots.txt Nedir, Nasıl Oluşturulur?

    Eylül 11, 2020
    Robots.txt nedir? Robots.txt; arama motorunu tarayan botların, sitenizi tararken erişmesini istemediğiniz yerleri belirli kodlarla belirttiğiniz dosyaya denir. Sitenizin kök dizinine ekleyebileceğiniz robots.txt dosyası basit bir metin dosyasıdır ve ...

    Devamını Oku..

  • SEO Uyumlu Makale Nedir, Nasıl Yazılır?

    Eylül 4, 2020
    SEO uyumlu makale nedir? SEO uyumlu makale, arama motoru optimizasyonu yani SEO için yapılan çalışmalarda, mevcut sitenin üst sıralara çıkabilmesi için arama motorlarına uygun şekilde yazılan makalelere denir.Sahip olduğumuz web sitelerinin verdi...

    Devamını Oku..

  • Kurumsal Sosyal Medya Hesap Yönetiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

    Ağustos 31, 2020
    Sosyal medya hesap yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Bir sosyal medya hesabı bireysel ya da kurumsal olsun, eğer öne çıkarılmak isteniyor veya daha bilinir kılınmak isteniyorsa bu hesabın yönetiminde dikkat edilmesi gereken birkaç teme...

    Devamını Oku..

  • Neden SEO Analizi Yaptırmalısınız?

    Ağustos 24, 2020
    Neden SEO analizi yaptırmalısınız? Bildiğiniz üzere artık teknoloji çağındayız ve tüm sektörlerin de artık birer dijital kimliği ve dijital yüzü var. Hal böyle olunca da teknolojik yeniliklerden ve değişimlerden geride kalan firmalar, olumsuz sonuçla...

    Devamını Oku..

  • Google AMP Nedir, SEO’ya Etkileri Nelerdir?

    Ağustos 14, 2020
    Google AMP nedir? Google AMP, anlamı ‘hızlandırılmış mobil sayfalar’ olan ‘accelerated mobile pages’ in kısaltılmış halidir. Peki nedir bu hızlandırılımış mobil sayfalar?Hızlandırılmış mobil sayfalar, Google tarafından geliştirilen ve web site sa...

    Devamını Oku..