İnternet Reklam Modelleri

Firmanıza en çok kazandıran internet reklam modellerini seçelim bu sayede satışlarınızı doğru reklam kanallarından değerlendirip boşa para harcamayın.
Google Reklamları (ADS)
Google reklamları ile Google arama motorunda arama yapan potansitel müşterilere markanızın ürününü, hizmetini en düşük bütçelerde gösterimlerini sağlıyor ve satış hedeflerinizi gerçekleştiriyoruz.
Detaylar
Facebook
Facebook reklamları ile marka itibarı ve markanızın ürününü, hizmetini en düşük maliyetlerle profesyonel ekibimiz ile reklam yönetiminizi gerçekleştiriyoruz. Markanızı Facebook'ta zirveye çıkarıyoruz.
Detaylar
Youtube
Youtube reklamları ile artık dijital mecralarda video ve görüntülü reklamlarınızı milyonlarca kişiye en düşük maliyetlerde ulaştırıyoruz.
Detaylar
Linkedin
Linkedin reklamları ile markanızı iş hayatındaki kişilere ulaştırıyoruz. Kurumsal markanızın bilinirliği artmış ve satış hedeflerinize ulaştırıyoruz.
Detaylar
Sahibinden
Yeni piyasada var olmuş olan sahibinden reklamları ile markanızı reklamlarını tasarlayıp ilanlar arasında gösterimlerini sağlıyoruz ve geri dönüş elde ediyoruz.
Diğer Kaynaklar
Mynet, Hürriyet, Takvim, Sabah, Fanatik, Posta, Ekşi Sözlük, iddia, Fotomaç, Shiftdelete, Webtekno. Pcnet gibi yayın yapan milyonlarca ziyaretçisi olan platformlarda reklamlarınızı yayınlayalım.
Google Express (Business)
Google Express reklamları ile işletmenizi istemiş olduğunuz anahtar kelimelerde haritalar bölümünde üst sıralara taşıyor ve telefon aramaları, web sitesi tıklamaları, ürün satışı gibi işlevleri arttırıyoruz. İşletmenizi harita reklamlarında zirveye çıkarıyoruz.
Instagram
Instagram reklamları ile milyonlara ulaşmak çok kolay, reklamlarınızı olabilecek en düşük maliyetlerde en verimli reklam kampanya yönetiminizi gerçekleştiriyoruz. Böylelikle markanızı Instagram'da zirveye çıkarıyoruz.
Detaylar
Twitter
Twitter reklamları ile markanızın sosyal medyadaki varlığını hissettiriyoruz. Hizmetinizi, ürününüzü sosyal medyada varlığını haberdar ediyoruz.
Detaylar
Skype
Skype reklamları ile markanızın reklamlarını skype uygulamasında tasarlamış olduğumuz görseller ile masaüstü ve mobil cihazlarda yayınlıyoruz.
Snapchat
Snapchat reklamları ile markanızın reklamlarını mobil cihazlarda hikayelerde gösterip web site geri dönüşümleri elde ediyoruz.

İnternet Reklam Paketleri

Profesyonel İşletmeler
Profesyonel İşletmeler
  • Google AdWords
  • Google Express
  • Facebook
  • İnstagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Linkedin
  • Skype
  • Sahibinden
  • Snapchat
  • Diğer Reklam Kaynakları

Kurumsal İşletmeler
Kurumsal İşletmeler
  • Google AdWords
  • Google Express
  • Facebook
  • İnstagram
  • Twitter
  • Youtube
  • X
  • X
  • X
  • X
  • X

Küçük İşletmeler
Küçük İşletmeler
  • Google AdWords
  • Google Express
  • Facebook
  • İnstagram
  • X
  • X
  • X
  • X
  • X
  • X
  • X

Etkileşim & Geri Dönüşler
İnternet reklamları sektöre göre değişkenlik gösterse de en çok geri dönüş alan reklam mecraları yandaki gibidir.
Google 90%
Facebook 70%
Instagram 70%
Youtube 60%
Marka Analiz
Ücretsiz kurumsal markanızı analiz edip teklif sunalım.
Merak Ettikleriniz

Youtube'da Bizi Takip Edin

Sosyal Medya Hakkında En Güncel Bilgilere Ulaşmak İçin Youtube Kanalımızı Takip Edin.

Instagram'da Bizi Takip Edin

Blogumuzdan Yazılar

  • Kurumsal Sosyal Medya Yönetiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

    Ocak 22, 2021
    Merhabalar, bu yazımızda kurumsal sosyal medya yönetiminde dikkat edilmesi gerekenlerden bahsetmek istiyoruz. Gün geçtikçe daha fazla kurum dijitalleşmekte, sosyal medyaya katılmaktadır. Markalar kendini sosyal medya aracılığıyla anlatıyor ve takipçi...

    Devamını Oku..

  • 2021 Sosyal Medya Trendleri

    Ocak 12, 2021
    Koskoca bir yılı geride bıraktık, diye klişe bir sözle başlamak isterim. 2021’e hoşgeldin diyor hepinize sağlık, mutluluk ve başarı getirmesini diliyorum.2021 yılı, beraberinde bize bir çok yenilik getirdi. Dijital ortamın daha da güçlü olacağı 2...

    Devamını Oku..

  • En Popüler Wordpress Eklentileri Hangileridir?

    Aralık 11, 2020
    WordPress altyapısıyla kurulmuş bir web siteye sahipseniz sitenizi daha işlevsel bir hale getirebilmek için bazı eklentilerden faydalanmak işinizi bir hayli kolaylaştıracaktır ancak tabii ki de her önümüze çıkan eklentiyi kurup aktifleştirmek siteniz...

    Devamını Oku..

  • Sosyal Medya Kullanımında Markaların Yaptığı Hatalar

    Aralık 7, 2020
    Sosyal medya, tüketicilerinizle buluşmak ve onlarla etkileşim sağlamak için en yeni ve doğru yöntemdir. Dijital pazarlama çalışmalarınızda önemli bir parçanızdır. Sosyal medyada temel amaç, marka bilinirliğine katkıda bulunmaktır fakat bazen, sosyal ...

    Devamını Oku..

  • Facebook ve Instagram Reklam Modelleri Nelerdir?

    Kasım 26, 2020
    Günümüzde sosyal medya kullanımı her geçen gün artmakla beraber Facebook ve Instagram kullanımı en yaygın olan iki ayrı sosyal medya platformu olarak görülmektedir. Ortalama olarak 500 milyondan fazla kullanıcısı olan bu iki ayrı platform ilgiyle tak...

    Devamını Oku..

  • Sosyal Medyada İçerik Paylaşımının Püf Noktaları

    Kasım 20, 2020
    Sosyal medyada içerik paylaşırken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar vardır. Bu yazımızda içerik paylaşımında nelere dikkat etmeliyiz, içerik paylaşımı nasıl olmalı, doğru hedef kitleye nasıl ulaşabiliriz gibi konuların püf noktalarından bahsedece...

    Devamını Oku..

  • SEO İçin Anahtar Kelime Araştırması Nasıl Yapılır?

    Kasım 6, 2020
    Anahtar kelime araştırması nasıl yapılır? Anahtar kelime araştırması, ücretli veya ücretsiz birçok yoldan yapılabilir. Bir web siteye SEO temelleri atılırken her şeyden önce anahtar kelime araştırması yapılması gerekir. Kilit noktası içerik olan SEO ...

    Devamını Oku..

  • Growth Hacking Nedir?

    Kasım 2, 2020
            Growth Hacking,   yeni bir iş modelinin kullanıcılara ulaşabilmesi adına yüksek analiz sağlayacak planlı büyüme stratejisinin geliştirilmesi ve gerekli planların yapı...

    Devamını Oku..

  • 2020 İçerik Stratejinizde Odaklanmanız Gereken Trendler

    Ekim 23, 2020
    İçerik stratejisi; içeriklerinizin planlanması, plana göre oluşturulması, yayına alınması, yönetilmesi ve geri dönütlerin alınarak geliştirilmesi sürecini ifade eder. İçeriği salt sayfadaki metinler olarak algılamak yanlıştır. Web sayfalarınızda ya d...

    Devamını Oku..