Çalışma Süreci
Ziyaretçi Deneyimi (UX)
Kullanıcı deneyimi, sitenize gelmiş ziyaretçilerin tüm süreçlerine yön vererek en kısa zamanda amaçlarına ulaşmasını sağlamaktadır. Ziyaretçi deneyimi satış ve dönüşüm oranlarını arttırarak kâr oranınızı arttırır. Bu yüzden her dijital pazarlama yapmayı hedefleyen işletmelerin web siteleri ziyaretçi deneyimlerine göre yapılmalı ve sürekli olarak iyileştirmeler yaparak daha iyi geri dönüşler almak hedeflenmektedir.
Strateji
Dijital mecralarda yayınlanacak reklamlarınızın stratejisi belirlenir. Lokasyon, Yaş, Cinsiyet, İlgi Alanları gibi demografi hedefler belirlenir. Stratejilerin amacı işletmenin en çok geri dönüş alabileceği kanallarda reklamlarınızın yayınlanması ve bu reklam kanallarından satış odaklı geri dönüş alabilmek hedeflenir.
Analiz
Gerçekleştirilmiş olan reklam kampanyasından reklam performansı analizi yapılarak en iyi satışları elde etmek için sürekli olarak Google Analytics, Yandex Metrica gibi arama motorları analiz araçları tarafından reklam analizleri gerçekleştirilir. Bu analizler doğrultusunda iyileştirmeler yapılır ve en iyi satış hedeflerini gerçekleştirmek hedeflenir.
Merak Ettikleriniz

Dijital Pazarlama Blog

  • dijital pazarlama
    Dijital Pazarlama Kanallarında Başarılı Olmanın İpuçları
    Sizlere bu yazımızda dijital pazarlama kanallarıyla satışlarını arttırmak isteyen marka ve işletmeler için bilgiler paylaşacağım. Günümüzde dijital mecraların ne kadar yoğun bir şekilde kullandığını fark etmeyen işletme kalmadı sanırım. Teknolojiye ayak uyduramayan işletmeler ise mevcut müşterilerin...
    Devamını Oku...
    Haziran 26, 2018
  • izmir
    İzmir Dijital Reklam Ajansı Nasıl Seçilmelidir?
    İzmir Dijital Reklam Ajansı Nasıl Seçilmelidir, Sizlere bugün bu konu hakkında elimden geldiği kadarıyla bilgilendirmeler yapacağım. İyi bir ajans veya uzman seçimi sizi her zaman başarıya götürecek ilk adımdır. Cebini doldurmayı ilke edinmiş ajans veya uzman seçimleri size hem vakit kaybı hemde mad...
    Devamını Oku...
    Haziran 5, 2018
  • dijital pazarlama
    Satış Hedefleyen Markaların Web Siteleri Nasıl Olmalıdır?
    Merhabalar, sizler için bugün ki yazımızda kurumsal firmalar ve satış yapmayı hedefleyen işletmeler için web sitesi yaptırırken başlıca nelere dikkat edilmesi gerektiği hakkında bilgiler vereceğim. Aslında web sitesi yaptırmak ihtiyaçtan ihtiyaca göre değişiklik gösterebilir. Yani öncelikle bu web s...
    Devamını Oku...
    Mayıs 24, 2018

Blogumuzdan Son Yazılar