Çalışma Süreci
Ziyaretçi Deneyimi (UX)
Kullanıcı deneyimi, sitenize gelmiş ziyaretçilerin tüm süreçlerine yön vererek en kısa zamanda amaçlarına ulaşmasını sağlamaktadır. Ziyaretçi deneyimi satış ve dönüşüm oranlarını arttırarak kâr oranınızı arttırır. Bu yüzden her dijital pazarlama yapmayı hedefleyen işletmelerin web siteleri ziyaretçi deneyimlerine göre yapılmalı ve sürekli olarak iyileştirmeler yaparak daha iyi geri dönüşler almak hedeflenmektedir.
Strateji
Dijital mecralarda yayınlanacak reklamlarınızın stratejisi belirlenir. Lokasyon, Yaş, Cinsiyet, İlgi Alanları gibi demografi hedefler belirlenir. Stratejilerin amacı işletmenin en çok geri dönüş alabileceği kanallarda reklamlarınızın yayınlanması ve bu reklam kanallarından satış odaklı geri dönüş alabilmek hedeflenir.
Analiz
Gerçekleştirilmiş olan reklam kampanyasından reklam performansı analizi yapılarak en iyi satışları elde etmek için sürekli olarak Google Analytics, Yandex Metrica gibi arama motorları analiz araçları tarafından reklam analizleri gerçekleştirilir. Bu analizler doğrultusunda iyileştirmeler yapılır ve en iyi satış hedeflerini gerçekleştirmek hedeflenir.
Merak Ettikleriniz

Blogumuzdan Son Yazılar