Merak Ettikleriniz
-
Teknolojinin ilerlemesi ile birçok meslek de ortaya çıkmış oldu. Dijital reklam danışmanı, öncelikle bu alanda her türlü eğitimi ve sertifikayı almış olan kişidir. WordPress, Web Sitesi, SEO, Google Reklamları, Sosyal medya reklamları ve viral pazarlama gibi birçok konuda bilgi sahibi olan dijital reklam uzmanı, firmaların dijital platformdaki reklam ve tanıtım faaliyetlerini yürütür. Dijital reklam danışmanının asıl amacı hizmet verdiği işletmeye ürün ve hizmetlerini en iyi şekilde pazarlama yapmak için tüm bilgi ve deneyimlerini kullanarak dijital platformlarda pazarlama yapmaktadır.
-
Dijital reklam danışmanı gelişime sürekli açık olmalıdır. Çünkü içinde bulunduğumuz çağ, sürekli gelişmekte. Neredeyse her gün yeni bir bilgiyle güne başlayabiliyoruz. Bu yüzden bu konuda ki bilgilerin bir sonu bulunmuyor. Temelde belli bir bilgiye sahip olan dijital reklam danışmanı, çalıştığı firmanın sektörel bazına göre farklı konulara ağırlık verebilmektedir. Dijital reklam danışmanı çalıştığı firmanın iletişim planlarının yapılması ve online strateji oluşturulması ve uygulanması ile Pazar aktivitelerinde markanın önemli bir yere sahip olmasını sağlar. Markanın web trafiğinin kontrol edilmesi ve analizlerini gerçekleştirip iyileştirmelerde bulunması, online anlaşmaların yapılması gibi bir çok konuda görevleri vardır. Markanın kurumsal web sitesinin içerik yönetim planlaması da buna dâhildir.Bu yüzden çeşitli analiz araçları ile markanın gerçek hedef kitlesi analiz edilir ve belirlenir. Bununla birlikte rakip analizi de yapılarak, olasılık ya da tahminler üzerine değil, gerçek veriler üzerinden içeriklere ait stratejiler oluşturulur. Bu konuda uzman olan kişilerin, topluluk yönetim araçlarını kullanmayı bilmeleri gerekir. Aynı zamanda sürekli veri analizleri ve planlamalar yapıldığı için yoğun bir tempo ve dikkat gerektiren, düşünce gücünün çalıştığı bir meslek olduğu için, sabırlı, sağduyulu, olabildiğince anlayışlı ve pratik çözümler üretebilen biri olmak gerekiyor.
Dijital reklam uzmanları, aslında proje görevini üstlenmiyorlar. Ancak sosyal medya ve dijital kampanyaların süreçlerinde içerikler ile ilgili bir takvim oluşturmaları da gerekebilir. Bu şekilde hazırlanan içerikler paylaşıldığında hangi saatlerde daha çok etkileşim gerçekleşeceğini bilirler. İçerikler bütçeye göre oluşur. Planlama süresince bu analizler departman tarafından paylaşılır. Online pazarlama kampanyalarını yönetmek, planlamak, kurum için yeni online kanalların bulunması ve şirketin tüm online kanallarda yönetimi dijital reklam uzmanının görevlerindendir.
-
Her mesleğin olduğu gibi bu alanın da kendine ait bazı zorlukları mevcut. Aslında insanlarla iletişim halinde olmayı seviyorsanız ve memur gibi bir çalışma zihniyetiniz yoksa, bu sektör oldukça aktif ve canlı olduğundan, sürekli üretime ve yaratıcılığa gereksinim duyulduğundan çalışırken keyif almanızı sağlayabilir. Reklam uzmanları, alınan eğitim ve verilen bilgiler sonucunda sosyal medya kuralları ve tasarım trendleri hakkında bilgi sahibi olurlar. Hangi saatler de ne tarz ürünlere bakılıyor, etkileşimi güçlü ve aktif tutmak için nelere dikkat edilmesi gerekiyor, Google arama motorunun son güncellemeleri gibi algoritma ve istatistikler ile çalışma yaparlar. Kısacası oyunu kuralına göre oynarlar.. Dijital reklam uzmanı Ümit YILMAZ, marka imajınız güçlü kalması için sürekli güncellemeler yapar ve istatistik verilerini baz alarak iyileştirmeler yapmaktadır.
-
Herkes belli birkaç konuya hâkim olduğunda bu konu da kendini uzman olarak görebiliyor maalesef… Sizi, markanızı ve hedeflerinizi en iyi anladığını düşündüğünüz kişi ya da firma sizin için olumlu bir alternatif olabilir. Çünkü markanız ve kimliğiniz için uzun süreli birçok konuda sürekli iletişim halinde olacağınızdan dolayı, bu anlamda karşılıklı anlaşma sağlamak oldukça başarılı bir seçim olacaktır. Reklam uzmanı arayışınızda hayal vaat eden kişiler de mutlaka karşınıza çıkacaktır. Bu yüzden uzman firmanın referans ve önceki projelerini göz önünde bulundurup karar verebilirsiniz. Küçük ve orta dereceli kuruluşlar ilerleyen zamanlarda beklentilerinizi tam olarak karşılamayabilirler. Bu tarz firmalarla çalışmanız, kısa süre içerinde umut edip beklediğiniz verimi alamayacağınız süreçlerden geçmenize neden olabilir. Markanız adına yapılan iletişimin, en başta dijital medyada temsil edecek olan uzmanın, bu konular hakkında ciddi anlamda bilgi birikimi ve tecrübesi olması gerekmektedir. Ayrıca sizi ve mevcut potansiyel müşterilerinizi tanıyan, sektöre hâkim olan bir uzman, sizi hedeflerinize daha doğru adımlarla taşıyacaktır.
Markanızın dijital dönüşümlerine hayat veriyor ve dijital geleceğe doğru yol almasını sağlıyoruz. Altyapıyı oluşturan, sizlerin marka adınızı geleceğe taşıyan profesyonel ekibimiz, her gün gelişen teknoloji ile sizlere daha doğru ve gerçek bir yolda emin adımlarla ilerlemenize yardımcı oluyor. Hedefimiz her zaman sonuç odaklı çalışmak. Bu yüzden yaratıcı fikirlerimiz ve yenilikçi çözümlerimiz ile size uygun stratejiler planlıyoruz. Eğer markanızın tüm teknik ve medya yönetimini tek bir çatı altında toplamak istiyorsanız Djital reklam uzmanı Ümit YILMAZ ile iletişim kurup bilgi veya teklif alabilirsiniz.
-
Türkiyenin başta izmir, istanbul ve ankara olmak üzere 81 ilde hizmet vermekteyiz.
Adana Adıyaman Afyonkarahisa Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir Kahramanmaraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak