Strateji
Site içi Düzenlemeler
LİNK INŞASI
- 10 + 20 Anahtar Kelime
- Rekabet Durumu Lider
- Yükselme Garantisi
- Raporlama Haftalık
- Sıralama Takip
- Teknik Destek
- Site İçi Analiz
- Rakip Analizi
- Özgün Makale
- Blog Makale
- Zararlı Link Analizi
- Paravan Bloglar
- Paravan Siteler
- 5 + 15 Anahtar Kelime
- Rekabet Durumu Yüksek
- Yükselme Garantisi
- Raporlama Aylık
- Sıralama Takip
- Teknik Destek
- Site İçi Analiz
- Rakip Analizi
- Özgün Makale
- Blog Makale
- Zararlı Link Analizi
- Paravan Bloglar
- X
- 3 + 10 Anahtar Kelime
- Rekabet Durumu Düşük
- Yükselme Garantisi
- Raporlama 3 Aylık
- Sıralama Takip
- Teknik Destek
- Site İçi Analiz
- X
- X
- X
- X
- X
- X
Ücretsiz kurumsal web sitenizi analiz edip teklif sunalım ve organik trafikte zirveye ulaşıp satışlarınızı arttırın.



SEO, “Search Engine Optimization” kavramının kısaltılmasıdır. Yani Türkçesi, “Arama Motoru Optimizasyonu” olarak çevrilebilir. Arama motoru optimizasyonu ile web siteniz anahtar kelimeler ile arama motorları üst sıralarda yer alması ve kalıcı olmasına başlıca SEO denir.
Türkiye 2019 açıklanan verilerine göre 82 milyon nüfüsa sahip ülkemizde 59 milyon aktif internet kullanıcısı bulunmakta. İnternette arama yapan insanların %90 oranında Google, %7 oranından yandex ve diğer arama motorları kullanılmakta. Arama motorlarında arama yapan insanların %90 2.ci sayfayı ziyaret etmezler. Bu yüzden işletmenizin ilk sayfada olması ziyaretçi kazanmanız için önemlidir.
1.) Siteniz organik arama sonuçlarından daha fazla ziyaretçi ve müşteri kazanır.
2.) Google reklam veriyorsanız kalite puanınız artar ve daha iyi konumlar ve daha az ücretler ödemeye başlarsınız.
3.) Organik arama sonuçlarında üst sıralarda yer almaya başladığınız zaman reklamlara sürekli harcama yapmak zorunda kalmazsınız Reklamları kapatsanız bile artık arama sonuçlarından ziyaretçileriniz gelmeye devam eder.
4.) Ziyaretçilere daha fazla güven verir ve sektörde liderliğinizi arama motorlarında göstermiş olursunuz. Bunu aslında şöyle düşünebilirsiniz 2 günlük bir firma Google reklamları ile parayı basıp reklamlar bölümünde üst sıralarda çıkabilir, lakin organik arama sonuçlarında çıkamaz. Teknoloji kullanıcılarıda artık bilinçlendiği için organik arama sonuçlarındaki sitelerin sektörde güvenilir firmalar olduğunu biliyor ve reklamlar yerine direk organik arama sonuçlarını tercih edebiliyor.
SEO çalışmaları bizim için 3 madden oluşur.
1. ) Strateji;
Yani sektörde en çok aranan anahtar kelimelerin ve hedef kelimelerin SEO araçları ile analiz edilip yapılacak SEO çalışmasına göre bir stratejinin belirlenmesi.
2. ) Site içi Optimizasyon yani (İç SEO);
Site haritası ve robots.txt oluşturulması, sitedeki mevcut sayfaların hedeflenen anahtar kelimelere göre optimize edilmesi, gerek görüldüğünde yeni sayfalar oluşturulması, sitede ki mevcut her sayfa için başlık, açıklama ve ziyaretçi uyumlu makalelerin eklenmesi, blog içeriklerinin planlanması ve zamanlama yapılarak ilgili sayfaları desteleyecek şekilde yayınlanması gibi.
3.) Dış SEO yani (Link İnşası);
Gerekli site içi optimizasyonlar tamamlandıktan sonra domain adresinizin otoritesi arttırmak için yükselmek istediğiniz anahtar kelimelerde farklı doğal varyasyonlar ile tanıtım yazıları alınmaktadır.
Bu tanıtım yazıları haber siteleri ağırlıklı olmakla beraber kaliteli kaynaklardan alım yapılmaktadır.
Gerek görüldüğünde yükselmek istenen kelimeler için paravan siteler, paravan bloglar oluşturulmaktadır.
SEO teklifi alırken hizmet alacağınız ajansa veya uzmana web sitenizin adresi ve yükselmek istediğiniz anahtar kelimeleri paylaşırsanız karşı taraf bu verilerle detaylı bir analiz, sunum ve teklif hazırlayabilecektir. Burada en önemli ana unsur yükselmek istediğiniz anahtar kelimelerin belirtilmesidir. Anahtar kelimelerin zorluk derecesine göre size teklif hazırlanacaktır.
Her anahtar kelimenin bir zorluk derecesi vardır, nasıl gerçek hayatta her sektörün bir rekabeti varsa internet dünyasında da bu rekabet geçerlidir. Bir anahtarcı kelimesi ile bir nakliyatçı kelimesi arasında bir uçurum kadar fark olabilir. Bu yüzden her anahtar kelime rekabet durumuna göre fiyatlarda değişiklik gösterebilir.
Size sektörde gördüğüm en çok yapılan hatalardan bahsetmem gerekirse; SEO hizmeti sadece fiyata bakarak alabileceğiniz bir hizmet maalesef değildir. Fiyat araştırması yaparken öncelikle uzman veya ajansın kendi verdiği hizmette sıralamada olup olmadığına ve referanslarına bakılmalıdır.
Referansları olmayan veya kendi verdiği hizmette sıralama da dahi olmayan kişilerden ucuz fiyat verdi diye tercih ederseniz mağdur olmanız kaçınılmazdır.
Yüzlerce SEO toplantısına katılmış biri olarak karşı tarafın yani SEO hizmeti alacak kişilerin en çok yaptığı hatalardan ve bu hatalar sonucunda yaşadığı mağduriyetlerden bahsedeceğim.
En büyük hatalardan biri aslında yanlış fiyat karşılaştırmalarının yapılmasıdır. SEO hizmeti sadece fiyata bakarak alabileceğiniz bir hizmet maalesef değildir.
Fiyat araştırması yaparken öncelikle uzman veya ajansın kendi verdiği hizmette sıralamada olup olmadığına bakılmalıdır. Kendi verdiği hizmette üst sıralarda olmayan uzman veya ajansların sizi nasıl üst sıralara taşıyacağı merak konusudur. Bu yüzden fiyat karşılaştırması yaparken organik arama sonuçlarında üst sıralarda olanlar arasında karşılaştırma yapmanız alacağınız hizmetten verim almanızı sağlayacaktır.
Referansları ve daha önceki çalışmış olduğu web sitelerini ne kadar zamanda hangi konumdan nereden nereye getirdiklerini de öğrenmeniz sizin için faydalı olacaktır.
Aynı zamanda kısa vadede size sonuç verebileceğini vaat eden uzmanların doğal çalışma yapıp yapmadığını sorgulamalısınız. Yasal olarak ilerleyen süreçlerde mağduriyet yaşayabilirsiniz. (Hacklink vs. bu tip çalışmalar başka siteler hacklenerek site sahibinin haberi olmadan sizin site adresinizin hacklenen siteye konularak yapılan çalışmalardır.)
SEO fiyatları sektörünüze, yükselmek istediğiniz anahtar kelimelerin zorluk derecesine, sayısına ve sitenizin mevcut duruma göre belirlenmektedir.
E-ticaret siteleri ile hizmet siteleri arasında fiyat bakımından çok farklar olabilir. Nedeni ise e-ticaret sitelerine SEO çalışması yapmak hizmet sitelerine göre daha zahmetli ve iş yükü olarak daha fazladır.
Türkiyenin başta izmir, istanbul ve ankara olmak üzere 81 ilde hizmet vermekteyiz.
Adana Adıyaman Afyonkarahisa Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir Kahramanmaraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak